sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Loppuja viedään

Enää pari päivää jälel! Mul hajos pari päivää sitte mun oikee kenkä ja kun vasemmas oli aina Marenin sandaali, ni tuli sit aika ostaa uuet. Menin eilen El Muellen Intersportiin Marenin kengällä ja omalla teipatullani (siis puolet sen pohjasta lähti nauramaan oikein kunnol, joten oli pakko teipata) ja onneks myyjäl oli joku toinen asiakas, joten sain rauhas kokeilla eri kenkiä. Lopulta sitten päädyin näihin ja ne on tosi hyvät! Tosin ne on auki, joten Suomes ne voi olla vähä hankalat.. :P Mut en löytäny hyvii lenkkareit, joten ostin sit nää. Makso 43 euroo, mut on ainaki kunnolliset ja estää iskun hyvin, ni varpaaseen ei satu. Ja nyt MAren sai toisen kenkänsä takas ja. ;) Myyjä tuli lopulta ja nauro mun kengille. :D Ja sit kysy, et tulinko laival ja sanoin, et oon erasmus ja et vasen on kaverin kenkä, joten todella tarviin kengät. :)

Se kenkä hajos, ku oltiin matkalla joulukonserttiin perjantai-iltana Marenin ja Robertin kaa. KOnsertti alko seittemältä, siinä oli kolme osaa ja mä tiiän, et äiti ois inhonnu niitä kaikkia. ;D Ekaks oli sellanen kuoro, jossa kaikil oli kaks eri nuottia ja sit niitten piti synkata ne. Oli hyvin bling-blong. Ja sit oli myös viuluja ynnä muita. Kaheksalta alko sit kunnon konsertti, jossa oli kaks hyvi klassista kuoroo, jotka molemmat oli aika tylsii.. Mut oli ne hyvii laulajii. Vain tylsii. :P Ja sit lopulta tuli Robertin odottama jazz... Noh, turmpetisti ja kitaristi oli tosi hyvii ja kai pianistikin, en vaa kuunnellu tarpeeks hyvin sitä. Kontrabasso oli koko ajan ihan omilla poluillaan. Laulajal oli ääntä, mut oli hyvin trashy, joten joululaulut kuulosti tosi naurettavilta. Mut niil oli yks vierailijakitaristi, joka soitti Michael Jacksonin Billy Jeanin ja se oli todella loistava! Ei joulunen niinkään, mut loistava. En siis edelleenkään päässy joulutunnelmaan. Ja konsertti loppu joskus puol kakstoista. :P

Mul on nyt melkein kaikille ostettuna jotai, sain tänää viimisiä Terorin markkinoilta. Käytii Marenin ja Robertin kaa. Mä kyl tykkään Terorista eniten kaikista kaupungeista, joissa oon käyny tääl. Mut se voi kyl johtuu siitäki, et on aina ollu aurinkoista ja lämmintä ja aina markkinat. ;) Mut on se kaunis pikkukaupunki.

Tänä iltana piti olla illallinen, mut se vaihtu eka drinkkeihin ja sit Clairekin peruutti, ku sen talos on joulujuhlat, joten nyt sit yritän tavata vain Carlosin, koska se lähtee huomen Ranskaan. Samal varmaa nään Lulun. Maren, Rike ja Robert on puolalaisten kaa grillaamas Isletal, mut se on niin kaukana, et en menny ite. Ja ku oon kävelly taas koko päivän muutenki. Mut mua ei haittaa, en nään ihmiset erillään, mä en haluu kaikkia sanomaan jäähyväisiä mulle samaan aikaan. Enkä haluu antaa niille lahjoja muitten nähen. Joten parempi näin mun mielestä. ;) Täytyy vaa yrittää nähä Claire ennen ku lähen ja saada jotenki Carlolle ja ehkä Raffaelelle lahjat, ehkä RObertin kautta... Tai sit jos huomen- ja tiistai-iltana tapais loput.. Mut tänää yritän ny nähä siis CArlosin ja saada samal siltä Sevillan ja Marokon kuvat. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti